русский english
 
Про компаніюПродукціяДилериПостачальникам сировиниКонтрактне виробництво
 Про компанію
Новини
Сертифікати та Дипломи
Послуги компанії
Персонал
Вакансії
Контактна інформація
Для акціонерів
 Продукція
Гвинтовий мікропульвиризатор
Дезодоранти
Парфуми
Духмяні води
Лосьйони
Подарункові набори для жінок
Подарункові набори для чоловіків
Одеколони
Солі для ванн
Тоніки
Туалетні води
Шампуні
Засоби по догляду за ротовою порожниною
Гелі косметичні
 Дилери
 Постачальникам сировини
 Контрактне виробництво
ПрАТ "Золотоніська" Пафумерно-косметична фабрика запрошує до співпраці.
 Регістрація

Туалетні води

Парфумерія - це крапка над “іу доглянутій зовнішності, елегантному чи модному вигляді, тому що з  ними врода знаходить  летючість.

 

 

При помірному використанні парфумерія, може бути, і зовсім не сприймається навколишніми усвідомлено, але все рівно вона додає красі й елегантності їхнього власника особливий блиск.

Парфумерія - це спокуса. Ціль парфумерії - домогтися привабливості чи підсилити її.

 

Оскільки парфумерію можна віднести до сфери непотрібного, парфумерні вироби завжди були улюбленим подарунком. У гарних подарунках не враховуються потреби буднів. Вони тим і гарні, що дозволяють вирватися з повсякденності, піднятися над нею. Шоколадні цукерки як подарунок виграють у порівнянні з вершковою олією до сніданку, шовковий шарф - у порівнянні з  вовняною білизною, а парфуми - абсолютна розкіш, - прекрасніший із усіх прекрасних подарунків.

 

Є в парфумерії  щось особливе. В усіх культурах, за всіх часів ми знайдемо віру в магічні сили, сховані в інших речовинах, - і віру, що ми самі знайдемо ці сили, якщо приймемо таку речовину чи нанесемо її на шкіру. Парфуми з їхньою магією неповторності допомагають нам піднятися не тільки над бідністю, але і над небезпекою.

 

Парфумерією вже не користаються для того, щоб просто приємно пахнути.  У ній завжди є притягальна сила тієї що не піддається визначенню аури мрій і мріянь, якими кожний огортає себе.

 

Назва, флакон і реклама - важлива частина парфумів, тому що все це додає матеріальний вигляд тим мріям,  якими ми обволікаємо парфумерію. Коли ми окропляємо шкіру парфумами і вони неподільно зливаються з нашим тілом, ми вступаємо у світ цих мрій.

 

          Перше золоте правило у відносинах з парфумерією - ні дня без парфумів!

 

В парфумерії розрізняють три ступіні запаху, що залежать як від швидкості зникнення запашних речовин, що входять до складу композиції, так і від явища їхньої адаптації - верхня, середня і базова (залишкова).

 

Верхня нота відчувається відразу чи після випару спирту і триває 10-20 хвилин.

Середня - основна. Сама значима і максимально відбиває напрямок запаху. Вона може тривати 10-12 годин і більше.

Після цього наступає смуга більш-менш глибокого загасання запаху, причому відчувається вже не повний букет, а приємно пахне залишок. Ця ступінь - базова (залишкова).

Умовно, процесс прояву запаху, можна зобразити у вигляді трикутника:

 

 1. Верхня нота; 2. Середня нота; 3. Базова нота

Так само на сприйняття запаху дуже впливає колір упакування і легенда створення.

Завдяки сполученню всіх цих компонентів запах знаходить сутність і сприймається як об`єкт.

на першу сторінку карта сайту пишіть нам
© 2003 Zolotoniska Perfumery-Cosmetic Factory. All rights reserved.
Design by WebStyle Consulting.